Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the nld-farmers.nl Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

FarmerMarco

NLD Test Team 
  • Content Count

    52
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    2

FarmerMarco last won the day on August 19 2017

FarmerMarco had the most liked content!

2 Followers

About FarmerMarco

  • Rank
    New Guy

Profile Information

  • Gender
    Male
  • Country

Online Gaming

  • Steam name
    MaDeHe

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ik kende henk nog niet zo lang, maar lang genoeg om veel plezier met hem te mogen ervaren, samen probleempjes oplossen in zn creatie voor farming17 welke nu waarschijnlijk nooit af zal komen. ook ik wist al een tijdje dat deze dag ging komen, maar we hadden het er zelden over, en probeerden gewoon zoveel mogelijk plezier te maken of het nou onder het trucken was of mappen maken Henk, rust zacht vriend.. Sterkte gewenst aan alle familie & vrienden ..
  2. Veel mods die je toevoegd hangen helemaal van je speel style af, wil je uiterst realistisch, of juist wat gemakkelijker, wel of geen industrie of een klein beetje , kortom er zijn heel veel keuzes, welke je ongetwijfeld zelf zal moeten uit vogelen door te proberen, alle mods op de modhub welke via de game zelf bereikbaar is kun je gewoon gratis proberen natuurlijk vindt je het niks gooi je hem weg of vink je hem uit bij de opstart van je game
  3. ik heb zelf zo`n trust GXT288 , beetje zelfde als die GXT 580 die erop staat , voor 80 euries prima instap-stuurtje en werkt voor mij prima met farming and eurotruck 580 is met zuignappies en de 288 met schroef op tafel ( en is maar 65 euries)
  4. https://www.bol.com/nl/s/algemeen/zoekresultaten/filter_Nf/12194+BTWN+10+200/sc/media_all/index.html?searchtext=stuur+voor+pc Keuze genoeg
  5. Ok ik gebruik die mods zelf niet, dus wist niet dat er een speciale trailer bij zat meen ergens gelezen te hebben dat je kotte pack nodig was .. maar speciale bijgeleverde trailer nog beter
  6. Ik zou de brandstof trailer van het Kotte Universal pack eens proberen..
  7. het verwijderen van hekjes, bomen, huisjes en wat niet meer, mag in principe geen problemen geven in je huidige savegame als je de naam van de gewijzigde map maar hetzelfde houdt als ie was voordat je begon met verwijderen van de objecten. aanpassingen in de layout van velden en wegen etc hebben wel een nieuwe savegame nodig om dit zichtbaar te krijgen, overigens zou de map wel moeten laden in een bestaande savegame, maar laat dan de veld wijzigingen nog niet zien
  8. i asume thats the website not the ingame download, did you move the zip file from your designated downloadfolder into the mods folder for farming simulator 17 ? the path should look sumtin like this c:\users\yourusername\Documents\My Games\FarmingSimulator2017\mods\FS17_Oregon_Springs.zip if its in that location it should see the map when you start the game if not , try after you started the game to look for the mods in the menu and check for the oregon springs map in the beta section
  9. did you download it "ingame" or from a downloadsite somewhere ?? if you downloaded it elsewhere then ingame you may need to put the downloaded file in the correct folder as the download folder might not be the mods folders where it needs to be
  10. Als je de mod gedownload hebt is het toch gewoon een zip bestandje ongeacht of het icoontje er voor het winrar icoontje is ?? ik zou me dr niet echt druk om maken gezien het feit dat je de mod 9 van de 10 keer toch niet hoeft uit te pakken maar gewoon zoals je hem gedownload hebt in je mods folder moet plaatsen ?? Wat Jovink zegt is correct , let er dus op dat je ze nog wel naar je modds folder moet verplaatsen en dat als je nieuwe mods toevoegd aan de game je altijd de game opnieuw moet starten om hem deze mods te kunnen laten laden..
  11. Standaard fruits zijn : wheat , barley, rape, maize, sunflower, soybean, potato and sugarbeets, al het andere in je map zijn "toegevoegde " fruitsoorten zoals oat, rye en hop omdat het toevoegen van nieuwe fruitsoorten best complex kan zijn omdat je op diverse plekken wat moet aanpassen zou het niet onverstandig zijn om er eerst eens een studie van te maken wat ze allemaal gedaan hebben om deze extra dingen die al in je map extra gemaakt zijn. studeer "in" de files in je map directory's zoals map01.xml, moddescs, default vehicles en dergelijke bestanden, doorzoek de directory's op bestanden die er mee te maken hebben zoals texturen en iconen maak notities waar en wat je allemaal dingen dient toe te voegen, en als je dat geleerd hebt weet je ook hoe je een nieuwe fruit aan je map kunt toevoegen. Hoop dat je hiermee wat kan
  12. wat betreft verkoop punten, bestaande zijn natuurlijk best simpel uit te breiden map01.xml openen in notepad++ je zou alleen even uit het object dat papier maakt moeten kijken hoe of dat het output product heet "paper" of net hoe het heet en dan voeg je gewoon een verkoop regel toe aan bestaande gebouwen in je map01.xml
  13. de bovenste maak je " manure " van en de onderste bv, " RS_manure1 " even de textjes in de modesc aanpassen en er rolt shit uit volgens mij kan zijn dat je die silotrigger die er onder staat effe moet checken op de juiste output dat weet ik niet zeker, is een viervoudig component en weet niet of daar nog definite van compost in zit , dacht het niet ..
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.