Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the nld-farmers.nl Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

Stefayno

Members
  • Content Count

    43
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Stefayno last won the day on January 10

Stefayno had the most liked content!

4 Followers

About Stefayno

  • Rank
    New Guy

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • Country

Recent Profile Visitors

190 profile views
  1. Ben zeer benieuwd, ook naar alle aanpassingen. Ik heb heel veel uren doorgebracht op de green river map in 17. Ook ik kan me dus bij de voorgangers aansluiten om te zeggen... kan niet wachten om de map te spelen Succes in ieder geval met het gereed maken van de map!
  2. Ik ga morgen nog is even er mee aan de gang... ik zal het laten weten of het me gelukt is en of het ook werkt... Mijn tweede vraag is wellicht wel makkelijker op te lossen van de schapen en de koeien
  3. Daniel (de maker van de map), heeft in latere versies wel de deuren verandert... maar als ik die uit die map weg pluk en ze zo in mijn aangepaste map terug plaats... werkt het dan gewoon of kunnen we dan niet meer bij de koeien whahaha. Als het te ingewikkeld is... dan laten we het gewoon zo, het is namelijk niet echt problematisch. Blender heb ik zelf niet en ik weet daar ook niet mee om te gaan... ben al blij dat ik een klein beetje verstand van GE heb hahaha
  4. Hallo mensen, Ik heb even hulp nodig, ik pas momenteel een map aan (voor eigen gebruik, met een paar vrienden), dat is de NF Marsch V3.1 We zijn weer naar een kleinere map gegaan omdat de x4 map te groot is voor maar 3 of 4 personen die in onze server zitten. Maar goed, dan even ter zake... Ik wil graag de staldeuren van de koeienstal veranderen. Deze slaan nu open: Ik wil heb graag zo maken, dat de deuren naar links of naar rechts schuiven. Nu is de vraag hoe of ik dat moet doen, is het gewoon een kwestie in GE om de positie van de deur te veranderen, dat de deur dan al de juiste richting op gaat in game of moet ik iets anders doen? 3 minuten later toegevoegd Ook heb ik nog een vraag over hoe ik de dieren kan veranderen, ik wil in game namelijk iets meer dieren in de weide zien lopen. Momenteel lopen er maar een stuk of 7 of 8 en ik zou die eigenlijk wel minimaal naar de 20 zien gaan.
  5. Wellicht dat deze wel werkt: https://discord.gg/vCFqG4
  6. Ik zal van de week even kijken als ik wat meer tijd heb, mocht het werken, laat ik het je even weten... mocht het niet werken, zal ik hier ook nog een bericht plaatsen. In ieder geval alvast dank voor de geboden hulp.
  7. Bovenstaande is de moddesc. Ik heb hier de AdditionalMapTypes (onderaan) bijgevoegd Ook de <storeItems> heb ik hier geplaatst. Vanaf regel 31 heb ik van: input_ANIMATED_OBJECT_MOVE_UP tot en met regel 46 </text> toegevoegd. Dit hieronder is de moddesc van de mod En deze hieronder is de animatedObjects van de mod Ik hoop dat ik je zo de juiste info gegeven heb, mocht je nog iets nodig hebben, dan hoor ik dat graag. 9 minuten later toegevoegd De stellage is in GE en in game zichtbaar. Alleen als ik de mod plaats, heb ik via het F1 menu, een aantal mogelijkheden om de etage's van hoogte te laten veranderen. Bij de ingebouwde versie in de map... heb ik dat niet, wat dus inhoud dat het niet werkt. Mijn log was na die warning melding verder helemaal schoon, er werd helaas niks meer aangegeven dat er iets niet goed gedaan was of iets anders waar ik het probleem wellicht nog had gevonden.
  8. @DeBeugels en @fa285634 Bedankt... deze warning melding krijg ik nu niet meer... Mijn probleem is echter nog altijd niet verholpen, de mod die ik heb ingebouwd, werkt nog niet. De mod die ik heb ingebouwd is de mod dat ik dorskoppen van de combine, kan opbergen. Als ik het als mod gebruik, werkt het prima, maar nu ik het ingebouwd heb... krijg ik de functies niet meer. Zoals ik al aangaf in mijn 1e bericht hierover heb ik naar mijn weten de boel op de juiste manier toegevoegd... maar blijkbaar iets niet goed gedaan of toch vergeten. Ik weet alleen niet wat...
  9. Hallo mensen Het is alweer enige tijd geleden, dat ik hulp nodig had, maar nu is het weer zover.... Ik loop tegen een probleempje aan, ik meld dit keer bewust een probleempje, aangezien mijn log geen errors aangeeft. Ik probeer een plaatsbare mod: "HoT_StorageSystem1_2" in te bouwen in mijn (zelf) aangepaste map: "NF_Marsch V2.8" Ik wil deze mod inbouwen, omdat ik het in game niet voor elkaar krijg om de mod te plaatsen op de plek waar ik het wil hebben. De afbeelding wordt dan rood en dus kan ik de mod dan niet plaatsen. Wat ik gedaan heb: Ik heb de "animatedObjects" van de mod, toegevoegd aan de "animatedObjects" die in de map zit (dus de "animatedObjects" die behoord tot de NF_Marsch) In de modDesc van de map, heb ik de "<l10n>" en de "<inputBindings>" toegevoegd die uit de mod komen. Het enige wat mijn log aangeeft is het volgende: Warning: Invalid brand name 'lizard' in C:/Users/Gebruiker/Documents/My Games/FarmingSimulator2017/mods/NF_Marsch/storage.xml! Only capital letters and underscores allowed. Using Lizard instead. Die Brandname was <brand>HOTTOOLS</brand>, ik heb het vervolgens veranderd naar Lizard, maar krijg alsnog bovenstaande "warning" Mocht iemand weten, wat ik moet doen, zou ik het graag willen weten.
  10. Dat is vriendelijk van je aangeboden... maar ik heb de boel er alweer uitgesloopt... Ik krijg het helaas niet goed voor elkaar om het werkend te krijgen en ik wil de boel graag zelf inbouwen, zodat ik kan leren hoe of ik het moet doen. Als ik het jou laat doen, dan kan ik alsnog niet zien hoe het gedaan is. Nogmaals vriendelijk aangeboden... dat waardeer ik ook echt... alleen ik heb het als placeable mod ook.. dus ik zal het voorlopig daar mee moeten doen. Misschien dat er in de toekomst nog een GE editie vanuit gaat komen... waardoor het inbouwen wat makkelijker wordt (dit heb ik tenslotte ook gedaan met de sojafabriek). Ik wil in ieder geval een ieder weer bedanken voor de hulp die geboden is. Ik ga me nu komende week eerst nog maar is richten op het toevoegen van een fruitsoort. Nogmaals bedankt.. en wellicht dat ik in de toekomst nog een poging wil ondernemen.
  11. Wellicht heb ik een doorbraak in deze... ik wil dat zo dadelijk nog even testen... mocht het probleem verholpen zijn, dan zal ik dat hier nog even melden (dit geld ook als het probleem nog niet verholpen is) 31 minuten later toegevoegd Nee... ik dacht dat ik het probleem gevonden had... maar ik heb nog steeds hetzelfde probleem dus... helaas
  12. Dat klopt.. dit is een placeable mod van die nieuwe biogas... Ik wil deze juist toevoegen omdat je bij deze gas kunt krijgen voor extra verkoop. Ik heb dat met de Houtskool ook zo gedaan, die heb ik ook ingebouwd vanuit een placeable mod en die werkt prima... die mod was ook van Svapa. Tuurlijk, ik kan deze als mod gebruiken... maar ik heb het liever in de map zelf staan, zodat ik ook de verkoopprijs kan zien Check nogmaals de link voor het screenshot vanuit de game (van wat ik bedoel). http://imgur.com/a/N80hj
  13. Bij deze stuur ik je de modDesc van de map en van de mod
  14. Zie het 2e plaatje, ik heb 2 plaatjes geupload... en daar kun je zien dat ik biogas aan de "fruitHuds" heb toegevoegd.
  15. Dat is volgens mij wat ik wel heb gedaan, zie mijn voorbeeld. Daarom vind ik het ook zo raar, het werkt allemaal... alleen bij het laden van de biogas gaat mijn trailer stuiteren. http://imgur.com/a/N80hj
×

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.