Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the nld-farmers.nl Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

w00dpecker

Fs19 bunkhouse server

Recommended Posts

Hallo mede farmers,

Matt70 en ik, hij bijna 50 en ik 56 jaren jong, zijn een fs19 server gestart. Wij hebben beide vele uren in andere servers doorgebracht, ook als administrator, dus zijn beide zeer actief.

Wij spelen op berry ville. Dat is de Yagadnoe map maar dan met leesbare namen.

Wij zijn opzoek naar de wat oudere farmers die zich graag bij een actieve server aansluiten om daar hun ding te doen.

Primair zijn we opzoek naar mensen die een boerderij op willen zetten. Dat houd dan ook in dat je redelijk aktief bent om een en ander bij te houden. Voor de spelers die minder tijd hebben is er meestal wel plek om je als arbeider aan te sluiten bij een van de bestaande boerderijen om in samenwerking met de Farm Manager de boerderij bij te houden en/of uit te breiden.

Als bovenstaand je aanspreekt, stuur dan een reply of mail mij op e.w00dpecker62@gmail.com.

(De oo in w00dpecker zijn nullen)

De server is Nederlands/Belgisch. Talig.

Ondertussen zijn we verhuisd naar de Hollandse Veld map !! Met wat kleine aanpassingen door Pancreas Gaming.

Misschien dat de maker van deze prachtige map wat heeft aan de aanpassingen zoals beweegbare toegangshekken, roldeuren in de schuren, verlichting etc. Kan helaas niets vinden over de maker, volgens mij dutchfield 123. Info hierover is ook van harte welkom!!

ondertussen is ons team uitgebreid naar 4 actieve farmers, een leuke bende. ook in onze(uiteraard vrijblijvende) babbelbox kan het er gezellig aan toe gaan, maar mensen die het liever wat stiller houden, vooral na een stressvolle RL werkdag zijn ook van harte welkom. Mits we op een X4 map spelen is er nog steeds plaats voor enkele spelers.

Belgen zijn ook zeer zeker welkom want ik voel me een beetje eenzaam tussen die 3 gezellige Nederlanders (lol)

mvg en hopelijk tot gauw.. 

Wim 70(aka Matt70)