Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the nld-farmers.nl Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

Florian_Geyer

Introductie: Florian Geyer

Recommended Posts

Hallo iedereen

Ik ben jullie, voorlopig, nieuwste aanwinst. Ik speel onder de naam "Florian_Geyer", een alias echter want mijn echte naam is Nico. Ik ben afkomstig uit België, momenteel woonachtig in het Waalse Henegouwen maar van origine uit Vlaamse velden hehe...

Vanuit mijn interesse in Farming Simulator ben ik hier verzijld geraakt. Ik speel het al sinds FS2011 uit kwam maar heb FS2009 & FS2017 overgeslagen. Desondanks ben ik er tot op heden in geslaagd om onder de radar te blijven bij de Nederlandstalige communities. Waarom? geen idee...
Ik heb mij van meet af aan aangesloten bij onze Britse bondgenoten op FS-UK.com waar ze me wel kennen. 
Tijd voor een ommekeer, ik heb immers ook wel eens zin om in het Nederlands te communiceren wanneer ik op de virtuele boerderij aan het boeren ben.

Ik hou het graag zo realistisch mogelijk bij het spelen. Daarom hecht ik ook veel belang aan een realistische gameplay, ook van mijn collega farmers in multiplayer. Een realistische en gedetailleerde map is ook een van mijn vereisten en graag staan de settings op real time, trage plantengroei en verdorring en vernietiging aan.

Naast Farming simulator heb ik nog vele andere interesses zowel voor als naast het sherm.

Ik game uitsluitend op PC en speel naast FS ook nog wel eens survival & simulator games, World of tanks bij één van de grotere BeNeLux clans (RIP-U) en Uncharted Waters 2 staat ook bij mijn favorietjes.
Naast het scherm ben ik zeer actief bezig met het reënacten van de tweede wereldoorlog.
Vroeger was ik ook intensief Floorballspeler (soort hockey) op het hoogste niveau in België. Momenteel staat sport, tegen m'n zin op een laag pitje maarja, andere verplichtingen slorpen m'n tijd op...

Wens je nog wat te weten, aarzel dan niet om me aan te spreken hier!

Cheers,
 Flo!