Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the nld-farmers.nl Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Is er hier iemand die een aantal handige console commands weet om te gebruiken in fs19? ik weet dat je de speler snelheid enz kan aanpassen maar ik weet de commands hiervoor niet.

alvast bedankt

Denk dat je de dev console bedoeld he? Als je de console opent en op tab drukt dan kan je door de commands heen "scrollen".

Voor meer commands kan je ook startopties van het spel instellen, speel je het via Steam?

gsSetFOV = inzoomen voor foto's

gsSetDayTime = Tijd van de dag instellen, ook handig voor foto's

gsToggleNoHudAndFlyMode (of iets in die richting) Kun je vliegen en huds onzichtbaar maken, ook voor de fotos dus 😉

Meer gebruik ik eigenlijk nooit maar misschien heb je er iets aan.

Ja daar kan ik al mee verder, weet je toevallig ook hoe je de player speed kan aanpassen? Wat ik vind op het net werkt niet of zijn er commands die enkel in MP werken?

ja ik heb er eens door getabbed maar die player speed staat er niet tussen 🙂 ook geen groot verlies om het niet te hebben, maar als je een filmpje maakt is het wel leuker als je wat sneller kan vliegen 😄

alvast bedankt voor de reacties