Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the nld-farmers.nl Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

Paddy074

Ook last van steeds meer irritante bugs in FS 19??

Recommended Posts

Steeds meer begin ik te balen van de vele bugs en de gameplay van fs 19. AI helpers die soms compleet de weg kwijt zijn, stukken land gewoon niet bewerken. Het verhogen en verlagen van de grond bij het plaatsen van objecten, als je er al met veel moeite iets geplaatst krijgt. Bij het verwijderen van een gebouw/object blijft de fundering zichtbaar. Voertuigen die na het saven van de game op een hele andere plaats komen te staan. Waar moet ik mijn kisten met bieten en aardappelen verkopen? Vragen, vragen,vragen......

3 minuten geleden zei Jasper:

Je moet je ook beseffen dat de game nog maar 5 dagen uit is... Er zijn dus nog dingen waar door giants aan gewerkt word en patches voor komen.

En in het escape menu kun je kijken waar je aardappels kunt verkopen:

2945s7n.jpg

Daar kun je de kisten niet verkopen alleen storten. Natuurlijk heeft het tijd nodig om alles te verbeteren maar om de game nu al uit te brengen met zoveel bugs erin is niet echt handig. 

Er zal snel een patch uitkomen, waarin de ergste bugs opgelost zullen worden.
Voor steam is deze al beschikbaar, en voor de Giants download en cd versie is er een beta patch beschikbaar:

Let Op, deze is alleen voor de Giants download & CD versie!  
https://www.farming-simulator.com/updates.php?fs19_beta

Bart_hand.jpg

Gelieve geen pm berichten sturen betreft Farming Simulator, gebruik daarvoor het forum.

Vandaag wou ik hooibalen maken maar toen ik alles op bermen wou leggen liet men hark de hele tijd stukken over. ook de kleine ronde press liet heel veel achter alsof er teveel ligt en hij niet alles ineens kan opnemen. heel raar en heel irritant als je alles netjes wil doen. nog iemand die dit voor heeft met gras?

Soms als er veel verschil in hoogte zit heb je dat wek eens, ik heb het nog niet echt gehad.

Bart_hand.jpg

Gelieve geen pm berichten sturen betreft Farming Simulator, gebruik daarvoor het forum.

niet alleen bij zaaien, zelf bij ploegen. gebruik de 100 meter ploeg, maar ij niet harder dan 9km anders slaat die stukken over.

trouwens de grasopvangwagen kun je nog iets verder laten zakken met je muis zodat die de diepere stukken ook mee pakt.

Edited by driverx