Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the nld-farmers.nl Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

CMODDING97

spoor breedte veranderen.

Recommended Posts

Hallo,

Iemand die mij kan helpen met het veranderen van mijn spoorbreedte ?

Ik bedoel dan dat de banden nog smaller staan dan de orginele smalle banden, dus net zoals in het echte leven op '' 1,50 m '' .

Ik heb al meerdere keren geprobeerd in het xml bestand dingen te veranderen, maar zonder succes. 

Misschien iemand die er meer ervaring mee heeft en mij het kan/proberen uitleggen.

Alvast bedankt,

Mvg

4 uur geleden zei Jasper:

Hier voor moet je zelf een banden configuratie samenstellen... Dus hartplaten -> velgen -> banden en eindaandrijvingen bij elkaar zoeken en hier een xml bestand van maken 😉 

Oke, misschien wat meer duidelijkheid hoe ik dan mijn XML bestand moet samen stellen?

als het gaat om die echt smalle config van de John Deere, dat over de asssen staat , dan is zijn het de i3d aansluitingspunten die verzet zijn. Dit kan via objectchange in xml of direct in de i3d.  Let wel op dat alle bewegende delen verborgen worden zo

Op 26-11-2018 om 19:13 zei fa285634:

als het gaat om die echt smalle config van de John Deere, dat over de asssen staat , dan is zijn het de i3d aansluitingspunten die verzet zijn. Dit kan via objectchange in xml of direct in de i3d.  Let wel op dat alle bewegende delen verborgen worden zo

Heeft iemand misschien een voorbeeld hiervan ? probeer nu al van alles maar alles blijft gewoon staan.

Je zou toch verwachten dat iemand die Modding in zijn nickname heeft dit wel snapt, of het op z'n minst een beetje doorkrijgt door bestanden etc de bestuderen..

Mvg, Twan