Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the nld-farmers.nl Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

CMODDING97

spoor breedte veranderen.

Recommended Posts

3 minuten geleden zei Twan:

Je zou toch verwachten dat iemand die Modding in zijn nickname heeft dit wel snapt, of het op z'n minst een beetje doorkrijgt door bestanden etc de bestuderen..

ik heb dit acc paar jaar geleden aangemaakt, en toen had ik snel ff de naam zo gemaakt en ik kan het nu niet terug veranderen vandaar..... nu ben ik weer begonnen met het veranderen van mods en het maken. maar kom er gewoon niet aan uit hoe ik die velgen, banden enz in de xml zo krijg. heb al vele mods afgespeurd maar je ziet bijna nergenst een mod die zo met de velgen veranderd is, de meeste zijn wel via Ge veranderd. Maar dit heeft mij allemaal nogsteeds niet geholpen hoe ik het moet doen ?

9 minuten geleden zei fa285634:

object  translate in de xml is waar je naar zit te zoeken, in de configs.   dan moet je niet in de i3d liggen klooien

snap ik, ik lig niet in i3d te klooien, maar in de xml van de trekker want daar wil ik die object change toevoegen. maar als ik dat doe verander er niks dus ik denk dat ik iets verkeerds doe....

1 uur geleden zei fa285634:

test dan dat je voertuig faalt als je de xml express verkeerd zet. Laadt hij dan nog perfect, zit je met een versie dat prioriteit heeft

ja dat snap ik, maar ik weet dus niet of ik de xml goed aanmaak zo.. dus vandaar dat ik een ongv voorbeeldje vroeg.