Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the nld-farmers.nl Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

Richard

† Fender551

Recommended Posts

Richard

fender551.jpg?width=380&height=676

Aanmelden om mee te rijden kan op ons Discord kanaal, indien je mee rijdt stellen we het op prijs als je op Discord komt tijdens het convoy.

richardrtst0.png

Bull

Ben pas lid geworden van dit Forum, maar wil familie en vrienden van Henk veel sterkte wensen komende tijd.
Mooi gebaar om te zien dat er een convoy word gedaan met ETS2 en wens jullie allen veel sterkte hiermee.

Jasper

Ook ik ken Henk niet zo goed... Ik heb hem enkele keren gesproken op discord en die enkele keren was het altijd gezellig en lachen. Doordat ik hem niet zo goed kende en ik ook niet zo heel vaak op discord te vinden ben wist ik ook niet dat Henk ziek was. Toen ik een appje kreeg in onze groeps app van NLD kwam dit daardoor onverwachts en kwam het ook wel even goed aan... 

Ik vind het daarom ook jammer dat ik helaas niet bij het convoi heb kunnen zijn.

Ik wil alle na bestaanden condoleren en sterkte toe wensen in de komende tijden.

Rust zacht Henk...

Dennis45zw

Hallo Henk 

Een 2 tal jaren geleden heb ik je kort mee gemaakt.

Maar in die tijdt wel veel gelagen met jou..

Jammer heeft deze ziekte jou  ook uit eindelijk buitenspel gespeeld.

Henk ik hoopo dat je boven een vredig leven door mag leven en ook daar je humor en je advies mag delen.

Heel veel rust toegewenst daarboven.

Famillie en vrienden heel veel sterkte met dit verlies.:61_sob:

Richard

Ik wil iedereen bedanken voor jullie reacties dit wordt zeer op prijs gesteld! Gisterenavond hebben wij het Fender551 memorial convoy gereden en het was fantastisch, iedereen die heeft mee gereden ontzettend bedankt!

1.jpg

richardrtst0.png

robert1455

ik ken de beste man niet maar sterkte aan de nabestaanden en vrienden van henk 

rust in vrede:crying:

PatrickWinter22

na een te lange tijd te zijn weg geweest kreeg ik vandaar het treurige nieuws te horen dat de Lachende Truckchauffeur overleden is

de man waar je altijd terecht kon met haast al je problemen de man die iedereen aan het lachen kreeg

ofwel Henk je zult gemist worden al kijk je lachend vanuit je Hemels Vrachtvoertuig neer op de Community

Binkie en de rest van de Familie heeel veel sterkte toegewenst met het verwerken van dit grootse verlies