Jump to content

It's time to ditch Skype and TeamSpeak, join the nld-farmers.nl Discord channel! discord.png https://discord.gg/0WsKGiYeGHJEAI5q

Richard

Algemene Mededelingen over de mods van het NLD Mod Team

Recommended Posts

Inderdaad voor het mod team, het staat ook los van de mappen. 

Dus die zullen wel gewoon uitkomen.

Bart_hand.jpg

Gelieve geen pm berichten sturen betreft Farming Simulator, gebruik daarvoor het forum.

Hallo staf leden van de NLD Farmers ik vind het zeer jammer om te horen dat jullie stoppen met het delen van de voertuig mods en vind het nergens opslaan dat mensen zonder toestemming zomaar de mods aanpassen. ik begrijp deze keuze en respecteer hem ook ik hoop dat jullie nog lang zo door kunnen gaan met het maken van de privé mods. een gelukkig nieuwjaar en veel fs17 plezieer voor iedereen.

aikata.

1 minuut geleden zei omarbaas79:

Hallo staf leden van de NLD Farmers ik vind het zeer jammer om te horen dat jullie stoppen met het delen van de voertuig mods en vind het nergens opslaan dat mensen zonder toestemming zomaar de mods aanpassen. ik begrijp deze keuze en respecteer hem ook ik hoop dat jullie nog lang zo door kunnen gaan met het maken van de privé mods. een gelukkig nieuwjaar en veel fs17 plezieer voor iedereen.

aikata.

Jij ook een gelukkig nieuwjaar!

47 minuten geleden zei case puma 165:

En eventuele werktuigen worden die ook niet vrij gegeven?

Behalve mappen geven we momenteel niks meer uit. 

Bart_hand.jpg

Gelieve geen pm berichten sturen betreft Farming Simulator, gebruik daarvoor het forum.

Guest
This topic is now closed

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use.